WEDNESDAY

heeei bloggen.

Idag var det en dålig dag. Jag var trött och inget kändes bra. Att det var nyaelementar dagen gjorde inte min dag bättre. Jag gick hem innan lunch och försökte få med mig Emma, men hon skulle stanna kvar för att få sig lite helium. Good for you darling. Sedan skulle hon hem till mig och visa vad hur hon lät på ett klipp på sin mobil som hon hade filmat -.-

Eftermiddagen har bestått av oändligt mycket plugg och träning. Imorgon har jag franska prov på 432 böjelser. Wish me luck. Jag får glädjas av att det sen är lov och en mindre dag tills jag kommer till värmen.

Ha en bättre onsdags kväll än vad jag kommer ha, ska sätta mig ned med franska boken.


PUSS! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0